Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26520
Назва: Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів
Інші назви: Methods and tools of application management in computerized system of service centers customer care
Автори: Побережний, Михайло Анатолійович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Побережний М.А. Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «123» – комп’ютерна інженерія/ М. А. Побережний – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 9 с.
Bibliographic description: Poberezhnyi M.A. Methods and tools of application management in computerized system of service centers customer care: abstract of master’s thesis on speciality 123 – computer engineering / M.A. Poberezhnyi– Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 9 p.
Дата публікації: 29-гру-2018
Дата подання: 22-гру-2018
Дата внесення: 22-гру-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Лупенко, Сергій Анатолійович
Члени комітету: Литвиненко, Ярослав Володимирович
УДК: 004.021
Теми: 123
комп’ютерна інженерія
заявка
управління
обслуговування
сервісний центр
користувач
метод
Кількість сторінок: 9
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі магістра досліджено сучасні методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів, виявлено основні їх недоліки та обґрунтовано актуальність розробки методу і засобу управління заявками на основі методів теорії телетрафіка та систем масового обслуговування. Обґрунтовано математичну модель потоку заявок в системах управління заявками користувачів сервісних центрів, що дало можливість застосувати критерії якості обслуговування і побудувати систему балансування навантаження при реалізації прототипу системи управління заявками. Набули подальшого розвитку методи теорії телетрафіку і систем масового обслуговування, що дало змогу динамічно розраховувати пропускну здатність і продуктивність систем управління заявками при обслуговуванні користувачів сервісних центрів та підвищити ефективність функціонування самих організацій. Спроектовано базу даних, архітектуру програмного засобу та розроблено алгоритми управління потоком заявок користувачів сервісного центру, що дало змогу реалізувати систему обслуговування користувачів сервісних центрів із заданим рівнем продуктивності та навантаження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26520
Перелік літератури: Побережний М.А. Обґрунтування методів теорії телетрафіка для проектування систем управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів/ М.А. Побережний, С.А. Лупенко // Матеріали VІI міжнародної науково - технічної конференції молодих учених і студентів «Актуальні задачі сучасних технологій» (28-29 листопада 2018 р.) Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ – 2018 – с. 146
Побережний М.А. Схема управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів / М.А. Побережний, С.А. Лупенко // Матеріали VІ науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (12-13 грудня 2018 року) – Тернопіль, ТНТУ – 2018 – с. 74
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:123 — комп’ютерна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Побережний.pdf299,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора