Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26520
Tytuł: Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів
Inne tytuły: Methods and tools of application management in computerized system of service centers customer care
Authors: Побережний, Михайло Анатолійович
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, Україна
Cytat: Побережний М.А. Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «123» – комп’ютерна інженерія/ М. А. Побережний – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 9 с.
Bibliographic description: Poberezhnyi M.A. Methods and tools of application management in computerized system of service centers customer care: abstract of master’s thesis on speciality 123 – computer engineering / M.A. Poberezhnyi– Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 9 p.
Data wydania: 29-gru-2018
Data archiwizacji: 22-gru-2018
Date of entry: 22-gru-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, Україна
Promotor: Лупенко, Сергій Анатолійович
Członkowie Komitetu: Литвиненко, Ярослав Володимирович
UDC: 004.021
Słowa kluczowe: 123
комп’ютерна інженерія
заявка
управління
обслуговування
сервісний центр
користувач
метод
Strony: 9
Abstract: У дипломній роботі магістра досліджено сучасні методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів, виявлено основні їх недоліки та обґрунтовано актуальність розробки методу і засобу управління заявками на основі методів теорії телетрафіка та систем масового обслуговування. Обґрунтовано математичну модель потоку заявок в системах управління заявками користувачів сервісних центрів, що дало можливість застосувати критерії якості обслуговування і побудувати систему балансування навантаження при реалізації прототипу системи управління заявками. Набули подальшого розвитку методи теорії телетрафіку і систем масового обслуговування, що дало змогу динамічно розраховувати пропускну здатність і продуктивність систем управління заявками при обслуговуванні користувачів сервісних центрів та підвищити ефективність функціонування самих організацій. Спроектовано базу даних, архітектуру програмного засобу та розроблено алгоритми управління потоком заявок користувачів сервісного центру, що дало змогу реалізувати систему обслуговування користувачів сервісних центрів із заданим рівнем продуктивності та навантаження.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26520
Wykaz piśmiennictwa: Побережний М.А. Обґрунтування методів теорії телетрафіка для проектування систем управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів/ М.А. Побережний, С.А. Лупенко // Матеріали VІI міжнародної науково - технічної конференції молодих учених і студентів «Актуальні задачі сучасних технологій» (28-29 листопада 2018 р.) Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ – 2018 – с. 146
Побережний М.А. Схема управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів / М.А. Побережний, С.А. Лупенко // Матеріали VІ науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (12-13 грудня 2018 року) – Тернопіль, ТНТУ – 2018 – с. 74
Typ zawartości: Master Thesis
Występuje w kolekcjach:123 — комп’ютерна інженерія

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Автореферат_Побережний.pdf299,35 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora