Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501
Назва: «Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)
Автори: Пелех, Роман Васильович
Бібліографічний опис: Пелех Р.В. Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/Р.В. Пелех. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
Дата публікації: 22-гру-2018
Дата подання: 2-гру-2018
Дата внесення: 22-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено основні тенденції розвитку ринку світлотехнічної продукції. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, проведено сегментації ринку. Розроблено комплекс Інтернет комунікацій підприємства з метою розширення ринків збуту. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження проекту.
Опис: Метою дипломної роботи є дослідження можливостей розширення ринків збуту із застосуванням інноваційних технологій. Реалізація поставленої мети обумовила необхідність опрацювання наступних завдань:  огляд спрямованості сучасних збутових стратегій;  опрацювання маркетингових аспектів стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства;  дослідження завдань та функцій маркетингового стратегічного планування;  визначення тенденцій розвитку ринку світлотехнічної продукції;  характеристика техніко-економічних показників господарської діяльності підприємства;  аналіз комплексу маркетингу підприємства;  визначення впливу факторів бізнес-середовища на діяльність підприємства;  сегментування ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»;  визначення пріоритетів стратегічного розвитку підприємства;  вдосконалення системи маркетингових комунікацій на зарубіжних ринках;  розробка комплексу Інтернет-комунікацій для застосування на зарубіжних ринках;  дослідження нормативно-правової бази діяльності підприємства;  обґрунтування економічної ефективності проекту;  огляд стану дотримання норм охорони праці на підприємстві.
Зміст: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Концептуальні основи управління інноваційним процесом на засадах маркетингу в розрізі збутової політики підприємства
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗШИРЕННЯ РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
РОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІ
РОЗДІЛ 7. БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501
Перелік літератури: Пелех, Р. Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукції /Р. Пелех //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 83-84.
Пелех, Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Р. Пелех //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 194-195.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ватра ринки збуту-converted.pdf295,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора