กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501
ชื่อเรื่อง: «Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)
ผู้แต่ง: Пелех, Роман Васильович
Bibliographic description (Ukraine): Пелех Р.В. Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/Р.В. Пелех. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
วันที่เผยแพร่: 22-ธัน-2018
Submitted date: 2-ธัน-2018
Date of entry: 22-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
Country (code): UA
Supervisor: Краузе, Ольга Ігорівна
UDC: 339.13
คำสำคัญ: 075
маркетинг
Master Thesis
บทคัดย่อ: В роботі визначено основні тенденції розвитку ринку світлотехнічної продукції. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, проведено сегментації ринку. Розроблено комплекс Інтернет комунікацій підприємства з метою розширення ринків збуту. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження проекту.
รายละเอียด: Метою дипломної роботи є дослідження можливостей розширення ринків збуту із застосуванням інноваційних технологій. Реалізація поставленої мети обумовила необхідність опрацювання наступних завдань:  огляд спрямованості сучасних збутових стратегій;  опрацювання маркетингових аспектів стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства;  дослідження завдань та функцій маркетингового стратегічного планування;  визначення тенденцій розвитку ринку світлотехнічної продукції;  характеристика техніко-економічних показників господарської діяльності підприємства;  аналіз комплексу маркетингу підприємства;  визначення впливу факторів бізнес-середовища на діяльність підприємства;  сегментування ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»;  визначення пріоритетів стратегічного розвитку підприємства;  вдосконалення системи маркетингових комунікацій на зарубіжних ринках;  розробка комплексу Інтернет-комунікацій для застосування на зарубіжних ринках;  дослідження нормативно-правової бази діяльності підприємства;  обґрунтування економічної ефективності проекту;  огляд стану дотримання норм охорони праці на підприємстві.
Content: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Концептуальні основи управління інноваційним процесом на засадах маркетингу в розрізі збутової політики підприємства
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗШИРЕННЯ РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
РОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІ
РОЗДІЛ 7. БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501
References (Ukraine): Пелех, Р. Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукції /Р. Пелех //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 83-84.
Пелех, Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Р. Пелех //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 194-195.
Content type: Thesis Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:075 — маркетинг

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Ватра ринки збуту-converted.pdf295,53 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ