Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorПелех, Роман Васильович-
dc.date.accessioned2018-12-22T00:36:52Z-
dc.date.available2018-12-22T00:36:52Z-
dc.date.issued2018-12-22-
dc.date.submitted2018-12-02-
dc.identifier.citationПелех Р.В. Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/Р.В. Пелех. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501-
dc.descriptionМетою дипломної роботи є дослідження можливостей розширення ринків збуту із застосуванням інноваційних технологій. Реалізація поставленої мети обумовила необхідність опрацювання наступних завдань:  огляд спрямованості сучасних збутових стратегій;  опрацювання маркетингових аспектів стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства;  дослідження завдань та функцій маркетингового стратегічного планування;  визначення тенденцій розвитку ринку світлотехнічної продукції;  характеристика техніко-економічних показників господарської діяльності підприємства;  аналіз комплексу маркетингу підприємства;  визначення впливу факторів бізнес-середовища на діяльність підприємства;  сегментування ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»;  визначення пріоритетів стратегічного розвитку підприємства;  вдосконалення системи маркетингових комунікацій на зарубіжних ринках;  розробка комплексу Інтернет-комунікацій для застосування на зарубіжних ринках;  дослідження нормативно-правової бази діяльності підприємства;  обґрунтування економічної ефективності проекту;  огляд стану дотримання норм охорони праці на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі визначено основні тенденції розвитку ринку світлотехнічної продукції. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, проведено сегментації ринку. Розроблено комплекс Інтернет комунікацій підприємства з метою розширення ринків збуту. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження проекту.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. Концептуальні основи управління інноваційним процесом на засадах маркетингу в розрізі збутової політики підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗШИРЕННЯ РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 7. БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.title«Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.referencesПелех, Р. Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукції /Р. Пелех //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 83-84.uk_UA
dc.relation.referencesПелех, Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Р. Пелех //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 194-195.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ватра ринки збуту-converted.pdf295,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора