Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23666

Tytuł: Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» (Тернопільська обл.., Густинський р-н, смт. Гримайлів, вул. Шевченкак,26)
Authors: Вник, Яна Любомирівна
Bibliographic description (Ukraine): Вник Я. Л. Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» (Тернопільська обл.., Густинський р-н, смт. Гримайлів, вул. Шевченкак,26): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Я. Л. Вник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
Data wydania: lut-2018
Data archiwizacji: lut-2018
Date of entry: 19-lut-2018
Wydawca: ТНТУ
Kraj (kod): UA
Place edycja: ТНТУ
Promotor: Зяйлик, Марія Федорівна
Członkowie Komitetu: Стойко, Іван Іванович
UDC: 339.378
Słowa kluczowe: 073
менеджмент
Seria / Raport nr: 339.378
Abstract: Тема: «Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» Дипломна робота магістра: 140 с., 18 рис., 24 табл., 10 додатків, 73 літературних джерел. Об’єкт дослідження – процес управління асортиментною політикою підприємства ПП “Горохівський Л.Є.” у сучасних ринкових умовах. Метою роботи є розробка є обґрунтування концептуальних положень асортиментної політики підприємства в сучасних економічних умовах і розробка рекомендацій щодо її удосконалення. Методи дослідження – наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розглянуто концептуальні засади асортиментної політики підприємницьких структур, визначено специфіку формування асортименту товарів на виробничому підприємстві з наступним виокремленням інструментів управління асортиментом продукції підприємств. Проведено дослідження щодо комплексної оцінки асортиментної політики досліджуваного підприємства. На основі чого запропоновано основні напрямки вдосконалення управління асортиментною політикою ПП “Горохівський Л.Є.”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності на ринку. Результати дослідження будуть впроваджені в діяльності ПП “Горохівський Л.Є.”. Ключові слова: асортиментна політика, асортимент продукції виробничого підприємства, управління асортиментом продукції підприємств, політика розподілу, виробничо-збутова діяльність, планування маркетингу, маркетинговий синтез, комунікаційні процеси.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23666
Typ zawartości: Master Thesis
Występuje w kolekcjach:073 — менеджмент



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Administrasjonsverktøy