Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23666

Název: Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» (Тернопільська обл.., Густинський р-н, смт. Гримайлів, вул. Шевченкак,26)
Autoři: Вник, Яна Любомирівна
Bibliographic description (Ukraine): Вник Я. Л. Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» (Тернопільська обл.., Густинський р-н, смт. Гримайлів, вул. Шевченкак,26): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Я. Л. Вник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
Datum vydání: úno-2018
Submitted date: úno-2018
Date of entry: 19-úno-2018
Nakladatel: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Committee members: Стойко, Іван Іванович
UDC: 339.378
Klíčová slova: 073
менеджмент
Edice/Číslo zprávy: 339.378
Abstrakt: Тема: «Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» Дипломна робота магістра: 140 с., 18 рис., 24 табл., 10 додатків, 73 літературних джерел. Об’єкт дослідження – процес управління асортиментною політикою підприємства ПП “Горохівський Л.Є.” у сучасних ринкових умовах. Метою роботи є розробка є обґрунтування концептуальних положень асортиментної політики підприємства в сучасних економічних умовах і розробка рекомендацій щодо її удосконалення. Методи дослідження – наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розглянуто концептуальні засади асортиментної політики підприємницьких структур, визначено специфіку формування асортименту товарів на виробничому підприємстві з наступним виокремленням інструментів управління асортиментом продукції підприємств. Проведено дослідження щодо комплексної оцінки асортиментної політики досліджуваного підприємства. На основі чого запропоновано основні напрямки вдосконалення управління асортиментною політикою ПП “Горохівський Л.Є.”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності на ринку. Результати дослідження будуть впроваджені в діяльності ПП “Горохівський Л.Є.”. Ключові слова: асортиментна політика, асортимент продукції виробничого підприємства, управління асортиментом продукції підприємств, політика розподілу, виробничо-збутова діяльність, планування маркетингу, маркетинговий синтез, комунікаційні процеси.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23666
Content type: Master Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:073 — менеджмент

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Avtoreferat_Vnyk.pdf208,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Титулка автореферату Вник.pdf53,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Avtoreferat_Vnyk.djvu171,02 kBDjVuZobrazit/otevřít
Avtoreferat_Vnyk__COVER.png112,75 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Offer Gweinyddol