Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23666

Títol: Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» (Тернопільська обл.., Густинський р-н, смт. Гримайлів, вул. Шевченкак,26)
Autor: Вник, Яна Любомирівна
Bibliographic description (Ukraine): Вник Я. Л. Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» (Тернопільська обл.., Густинський р-н, смт. Гримайлів, вул. Шевченкак,26): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Я. Л. Вник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
Data de publicació: de -2018
Submitted date: de -2018
Date of entry: 19-de -2018
Editorial: ТНТУ
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Committee members: Стойко, Іван Іванович
UDC: 339.378
Paraules clau: 073
менеджмент
Citació: 339.378
Resum: Тема: «Дослідження системи управління асортиментною політикою підприємства, на прикладі ПП «Горохівський Л.Є.» Дипломна робота магістра: 140 с., 18 рис., 24 табл., 10 додатків, 73 літературних джерел. Об’єкт дослідження – процес управління асортиментною політикою підприємства ПП “Горохівський Л.Є.” у сучасних ринкових умовах. Метою роботи є розробка є обґрунтування концептуальних положень асортиментної політики підприємства в сучасних економічних умовах і розробка рекомендацій щодо її удосконалення. Методи дослідження – наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розглянуто концептуальні засади асортиментної політики підприємницьких структур, визначено специфіку формування асортименту товарів на виробничому підприємстві з наступним виокремленням інструментів управління асортиментом продукції підприємств. Проведено дослідження щодо комплексної оцінки асортиментної політики досліджуваного підприємства. На основі чого запропоновано основні напрямки вдосконалення управління асортиментною політикою ПП “Горохівський Л.Є.”, що допоможе підприємству досягнути більшого рівня конкурентоспроможності на ринку. Результати дослідження будуть впроваджені в діяльності ПП “Горохівський Л.Є.”. Ключові слова: асортиментна політика, асортимент продукції виробничого підприємства, управління асортиментом продукції підприємств, політика розподілу, виробничо-збутова діяльність, планування маркетингу, маркетинговий синтез, комунікаційні процеси.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23666
Content type: Master Thesis
Apareix a les col·leccions:073 — менеджмент

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Avtoreferat_Vnyk.pdf208,31 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Титулка автореферату Вник.pdf53,08 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Avtoreferat_Vnyk.djvu171,02 kBDjVuVeure/Obrir
Avtoreferat_Vnyk__COVER.png112,75 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador