กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306

ชื่อเรื่อง: Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing as a factor of activation of exchange activities
ผู้แต่ง: Машлій, Галина Богданівна
Крепич, Ю.
Mashliy, H.
Krepych, Yu.
Affiliation: Тернопільський національний технічний універсистет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Машлій Г. Б. Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності / Машлій Г. Б., Крепич Ю. // Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“, 17 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 28.
Bibliographic description (International): Mashliy H., Krepych Yu. (2017) Marketynh yak chynnyk aktyvizatsii birzhovoi diialnosti [Marketing as a factor of activation of exchange activities]. Materialy naukovo-praktychnoho seminaru "Osoblyvosti rozvytku sotsialnoho biznesu v umovakh intehratsiinykh peretvoren" (Tern., 17 October 2017), pp. 28 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Conference/Event: Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Journal/Collection: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
วันที่เผยแพร่: 17-ตุล-2017
Date of entry: 31-มกร-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 17 жовтня 2017 року
17 October 2017
UDC: 658.8
336.764
Number of pages: 1
Page range: 28
Start page: 28
End page: 28
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
References (Ukraine): 1. Романов А.Н. Маркетинг: Учебник /А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. — М.: Банки и биржи, 1995. — 560 с.
2. Котлер Ф. Основи маркетингу: Переклад з англ./Ф. Котлер. - М.: Прогрес, 1990.
References (International): 1. Romanov A.N. Marketinh: Uchebnik /A.N. Romanov, Iu.Iu. Korliuhov, S.A. Krasilnikov and other - M., Banki i birzhi, 1995, 560 p.
2. Kotler F. Osnovi marketinhu: Pereklad z anhl./F. Kotler, M., Prohres, 1990.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
NPS_2017_Mashliy_H-Marketing_as_a_factor_of_activation_28.pdf496,69 kBAdobe PDFดู/เปิด
NPS_2017_Mashliy_H-Marketing_as_a_factor_of_activation_28.djvu17,05 kBDjVuดู/เปิด
NPS_2017_Mashliy_H-Marketing_as_a_factor_of_activation_28__COVER.png573,97 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น