Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашлій, Галина Богданівна
dc.contributor.authorКрепич, Ю.
dc.contributor.authorMashliy, H.
dc.contributor.authorKrepych, Yu.
dc.coverage.temporal17 жовтня 2017 року
dc.coverage.temporal17 October 2017
dc.date.accessioned2018-01-31T16:58:51Z-
dc.date.available2018-01-31T16:58:51Z-
dc.date.created2017-10-17
dc.date.issued2017-10-17
dc.identifier.citationМашлій Г. Б. Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності / Машлій Г. Б., Крепич Ю. // Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“, 17 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 28.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306-
dc.format.extent28
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
dc.titleМаркетинг як чинник активізації біржової діяльності
dc.title.alternativeMarketing as a factor of activation of exchange activities
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc658.8
dc.subject.udc336.764
dc.relation.references1. Романов А.Н. Маркетинг: Учебник /А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. — М.: Банки и биржи, 1995. — 560 с.
dc.relation.references2. Котлер Ф. Основи маркетингу: Переклад з англ./Ф. Котлер. - М.: Прогрес, 1990.
dc.relation.referencesen1. Romanov A.N. Marketinh: Uchebnik /A.N. Romanov, Iu.Iu. Korliuhov, S.A. Krasilnikov and other - M., Banki i birzhi, 1995, 560 p.
dc.relation.referencesen2. Kotler F. Osnovi marketinhu: Pereklad z anhl./F. Kotler, M., Prohres, 1990.
dc.identifier.citationenMashliy H., Krepych Yu. (2017) Marketynh yak chynnyk aktyvizatsii birzhovoi diialnosti [Marketing as a factor of activation of exchange activities]. Materialy naukovo-praktychnoho seminaru "Osoblyvosti rozvytku sotsialnoho biznesu v umovakh intehratsiinykh peretvoren" (Tern., 17 October 2017), pp. 28 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний універсистет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
dc.citation.spage28
dc.citation.epage28
dc.citation.conferenceНауково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Розташовується у зібраннях:Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.