Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306

Tytuł: Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності
Inne tytuły: Marketing as a factor of activation of exchange activities
Authors: Машлій, Галина Богданівна
Крепич, Ю.
Mashliy, H.
Krepych, Yu.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний універсистет імені Івана Пулюя
Cytat: Машлій Г. Б. Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності / Машлій Г. Б., Крепич Ю. // Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“, 17 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 28.
Bibliographic description: Mashliy H., Krepych Yu. (2017) Marketynh yak chynnyk aktyvizatsii birzhovoi diialnosti [Marketing as a factor of activation of exchange activities]. Materialy naukovo-praktychnoho seminaru "Osoblyvosti rozvytku sotsialnoho biznesu v umovakh intehratsiinykh peretvoren" (Tern., 17 October 2017), pp. 28 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Konferencja/wydarzenie: Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Journal/kolekcja: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Data wydania: 17-paź-2017
Date of entry: 31-sty-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 17 жовтня 2017 року
17 October 2017
UDC: 658.8
336.764
Strony: 1
Zakres stron: 28
Główna strona: 28
Strona końcowa: 28
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Wykaz piśmiennictwa: 1. Романов А.Н. Маркетинг: Учебник /А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. — М.: Банки и биржи, 1995. — 560 с.
2. Котлер Ф. Основи маркетингу: Переклад з англ./Ф. Котлер. - М.: Прогрес, 1990.
References: 1. Romanov A.N. Marketinh: Uchebnik /A.N. Romanov, Iu.Iu. Korliuhov, S.A. Krasilnikov and other - M., Banki i birzhi, 1995, 560 p.
2. Kotler F. Osnovi marketinhu: Pereklad z anhl./F. Kotler, M., Prohres, 1990.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi