Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306

Назва: Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності
Інші назви: Marketing as a factor of activation of exchange activities
Автори: Машлій, Галина Богданівна
Крепич, Ю.
Mashliy, H.
Krepych, Yu.
Приналежність: Тернопільський національний технічний універсистет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Машлій Г. Б. Маркетинг як чинник активізації біржової діяльності / Машлій Г. Б., Крепич Ю. // Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“, 17 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 28.
Bibliographic description: Mashliy H., Krepych Yu. (2017) Marketynh yak chynnyk aktyvizatsii birzhovoi diialnosti [Marketing as a factor of activation of exchange activities]. Materialy naukovo-praktychnoho seminaru "Osoblyvosti rozvytku sotsialnoho biznesu v umovakh intehratsiinykh peretvoren" (Tern., 17 October 2017), pp. 28 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Конференція/захід: Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Журнал/збірник: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Дата публікації: 17-жов-2017
Дата внесення: 31-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 17 жовтня 2017 року
17 October 2017
УДК: 658.8
336.764
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 28
Початкова сторінка: 28
Кінцева сторінка: 28
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23306
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Романов А.Н. Маркетинг: Учебник /А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. — М.: Банки и биржи, 1995. — 560 с.
2. Котлер Ф. Основи маркетингу: Переклад з англ./Ф. Котлер. - М.: Прогрес, 1990.
References: 1. Romanov A.N. Marketinh: Uchebnik /A.N. Romanov, Iu.Iu. Korliuhov, S.A. Krasilnikov and other - M., Banki i birzhi, 1995, 560 p.
2. Kotler F. Osnovi marketinhu: Pereklad z anhl./F. Kotler, M., Prohres, 1990.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.