Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


蝏�� 1-6 隞� 6.
  • 銝��銝�
  • 1
  • 銝��銝�
蝚血���辣:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Book201510-六月-2016Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Article三月-201611-六月-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
Book26-四月-201610-六月-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article十二月-201511-六月-2016Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201611-六月-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201511-六月-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна