Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222

Tytuł: Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій
Authors: Борисова, Т.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій / Т. Борисова // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 44. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Borisova T. (2012) Teoretychni peredumovy vynyknennia marketynhu nekomertsiinykh orhanizatsii. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 44 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Tom: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Data wydania: 5-gru-2012
Date of entry: 11-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
UDC: 339.138
Zakres stron: 44
Główna strona: 44
Strona końcowa: 44
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi