Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222

Заглавие: Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій
Автори: Борисова, Т.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій / Т. Борисова // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 44. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Borisova T. (2012) Teoretychni peredumovy vynyknennia marketynhu nekomertsiinykh orhanizatsii. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 44 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Volume: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Дата на Публикуване: 5-Дек-2012
Date of entry: 11-Фев-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
UDC: 339.138
Page range: 44
Start page: 44
End page: 44
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222
Content type: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.