Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222

Назва: Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій
Автори: Борисова, Т.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т. Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій / Т. Борисова // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 44. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description: Borisova T. (2012) Teoretychni peredumovy vynyknennia marketynhu nekomertsiinykh orhanizatsii. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 44 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Том: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Дата публікації: 5-гру-2012
Дата внесення: 11-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
УДК: 339.138
Діапазон сторінок: 44
Початкова сторінка: 44
Кінцева сторінка: 44
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.