Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8785

Tytuł: Реклама у туристичному бізнесі
Inne tytuły: Advertising in the tourism business
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Holda, Nadiia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Голда Н. М. Реклама у туристичному бізнесі / Надія Голда // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 118-120. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Holda N. (2013) Reklama u turystychnomu biznesi [Advertising in the tourism business]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 118-120 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 25-kwi-2013
Date of entry: 2-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 351. 83 (477)
Zakres stron: 118-120
Główna strona: 118
Strona końcowa: 120
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8785
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi