Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8785

Назва: Реклама у туристичному бізнесі
Інші назви: Advertising in the tourism business
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Holda, Nadiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Реклама у туристичному бізнесі / Надія Голда // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 118-120. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Holda N. (2013) Reklama u turystychnomu biznesi [Advertising in the tourism business]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 118-120 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Конференція/захід: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 25-кві-2013
Дата внесення: 2-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
УДК: 351. 83 (477)
Діапазон сторінок: 118-120
Початкова сторінка: 118
Кінцева сторінка: 120
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8785
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.