Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8785

Název: Реклама у туристичному бізнесі
Další názvy: Advertising in the tourism business
Autoři: Голда, Надія Михайлівна
Holda, Nadiia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Реклама у туристичному бізнесі / Надія Голда // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 118-120. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Holda N. (2013) Reklama u turystychnomu biznesi [Advertising in the tourism business]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 118-120 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Datum vydání: 25-dub-2013
Date of entry: 2-úno-2016
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 351. 83 (477)
Page range: 118-120
Start page: 118
End page: 120
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8785
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.