Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329

Tytuł: Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства
Inne tytuły: Indicators that influence the marketing activities of the company
Authors: Дячун, Ольга Дмитрівна
Djachun, Olga
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Дячун О. Д. Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 89-90. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Djachun O. (2012) Pokaznyky, shcho vplyvaiut na marketynhovu diialnist pidpryiemstva [Indicators that influence the marketing activities of the company]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 89-90 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 18-kwi-2012
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 65.050
Słowa kluczowe: частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
market share
profitability
marketing costs
marketing analysis
Zakres stron: 89-90
Główna strona: 89
Strona końcowa: 90
Abstract: Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Determined the composition of indicators generalizing results marketing activities of enterprises
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi