Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329

Заглавие: Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства
Други Заглавия: Indicators that influence the marketing activities of the company
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Djachun, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Д. Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 89-90. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Djachun O. (2012) Pokaznyky, shcho vplyvaiut na marketynhovu diialnist pidpryiemstva [Indicators that influence the marketing activities of the company]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 89-90 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата на Публикуване: 18-Апр-2012
Date of entry: 28-Яну-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 65.050
Ключови Думи: частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
market share
profitability
marketing costs
marketing analysis
Page range: 89-90
Start page: 89
End page: 90
Резюме: Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Determined the composition of indicators generalizing results marketing activities of enterprises
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.