Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329

Назва: Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства
Інші назви: Indicators that influence the marketing activities of the company
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Djachun, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Дячун О. Д. Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 89-90. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Djachun O. (2012) Pokaznyky, shcho vplyvaiut na marketynhovu diialnist pidpryiemstva [Indicators that influence the marketing activities of the company]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 89-90 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Конференція/захід: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 18-кві-2012
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
УДК: 65.050
Теми: частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
market share
profitability
marketing costs
marketing analysis
Діапазон сторінок: 89-90
Початкова сторінка: 89
Кінцева сторінка: 90
Короткий огляд (реферат): Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Determined the composition of indicators generalizing results marketing activities of enterprises
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.