Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівнаuk
dc.contributor.authorDjachun, Olgauk
dc.coverage.temporal18 квітня 2012 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 18, 2012uk
dc.date.accessioned2016-01-28T19:05:43Z-
dc.date.available2016-01-28T19:05:43Z-
dc.date.created2012-04-18uk
dc.date.issued2012-04-18uk
dc.identifier.citationДячун О. Д. Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 89-90. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329-
dc.description.abstractВизначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємствuk
dc.description.abstractDetermined the composition of indicators generalizing results marketing activities of enterprisesuk
dc.format.extent89-90uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.ispartofMaterials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"uk
dc.subjectчастка ринкуuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectмаркетингові затратиuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectmarket shareuk
dc.subjectprofitabilityuk
dc.subjectmarketing costsuk
dc.subjectmarketing analysisuk
dc.titleПоказники, що впливають на маркетингову діяльність підприємстваuk
dc.title.alternativeIndicators that influence the marketing activities of the companyuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc65.050uk
dc.identifier.citationenDjachun O. (2012) Pokaznyky, shcho vplyvaiut na marketynhovu diialnist pidpryiemstva [Indicators that influence the marketing activities of the company]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 89-90 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage89uk
dc.citation.epage90uk
dc.citation.conferenceⅡ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.