Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297

Tytuł: Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства
Inne tytuły: The major analysis directions of marketing activity of enterprise
Authors: Кутрань, Вікторія
Kutran, Victoria
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Кутрань В. Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства / Вікторія Кутрань // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 31-32. — (Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку і контролю).
Bibliographic description: Kutran V. (2012) Osnovni napriamy analizu zbutovoi diialnosti pidpryiemstva [The major analysis directions of marketing activity of enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 18-kwi-2012
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 338
658
Słowa kluczowe: збут
збутова діяльність
аналіз збутової діяльності
marketing activity
analyses of marketing activity
Zakres stron: 31-32
Główna strona: 31
Strona końcowa: 32
Abstract: В статті висвітлено суть збутової діяльності підприємства в сучасних умовах розвитку ринку. Визначено мету та напрями аналізу збутової діяльності підприємства, який є необхідною умовою ефективного управління підприємством
The sens of enterprises marketing activity in market economy is exposed in the article. The purpose and directions of marketing activity analyses are shown
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi