Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297

Titolo: Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства
Titoli alternativi: The major analysis directions of marketing activity of enterprise
Autori: Кутрань, Вікторія
Kutran, Victoria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Кутрань В. Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства / Вікторія Кутрань // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 31-32. — (Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку і контролю).
Bibliographic description (International): Kutran V. (2012) Osnovni napriamy analizu zbutovoi diialnosti pidpryiemstva [The major analysis directions of marketing activity of enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data: 18-apr-2012
Date of entry: 28-gen-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 338
658
Parole chiave: збут
збутова діяльність
аналіз збутової діяльності
marketing activity
analyses of marketing activity
Page range: 31-32
Start page: 31
End page: 32
Abstract: В статті висвітлено суть збутової діяльності підприємства в сучасних умовах розвитку ринку. Визначено мету та напрями аналізу збутової діяльності підприємства, який є необхідною умовою ефективного управління підприємством
The sens of enterprises marketing activity in market economy is exposed in the article. The purpose and directions of marketing activity analyses are shown
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.