Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorКутрань, Вікторіяuk
dc.contributor.authorKutran, Victoriauk
dc.coverage.temporal18 квітня 2012 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 18, 2012uk
dc.date.accessioned2016-01-28T19:01:44Z-
dc.date.available2016-01-28T19:01:44Z-
dc.date.created2012-04-18uk
dc.date.issued2012-04-18uk
dc.identifier.citationКутрань В. Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства / Вікторія Кутрань // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 31-32. — (Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку і контролю).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297-
dc.description.abstractВ статті висвітлено суть збутової діяльності підприємства в сучасних умовах розвитку ринку. Визначено мету та напрями аналізу збутової діяльності підприємства, який є необхідною умовою ефективного управління підприємствомuk
dc.description.abstractThe sens of enterprises marketing activity in market economy is exposed in the article. The purpose and directions of marketing activity analyses are shownuk
dc.format.extent31-32uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.ispartofMaterials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"uk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectаналіз збутової діяльностіuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectanalyses of marketing activityuk
dc.titleОсновні напрями аналізу збутової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeThe major analysis directions of marketing activity of enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338uk
dc.subject.udc658uk
dc.identifier.citationenKutran V. (2012) Osnovni napriamy analizu zbutovoi diialnosti pidpryiemstva [The major analysis directions of marketing activity of enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 31-32 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage31uk
dc.citation.epage32uk
dc.citation.conferenceⅡ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Ebben a gyűjteményben:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!