Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297

Назва: Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства
Інші назви: The major analysis directions of marketing activity of enterprise
Автори: Кутрань, Вікторія
Kutran, Victoria
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Кутрань В. Основні напрями аналізу збутової діяльності підприємства / Вікторія Кутрань // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 31-32. — (Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку і контролю).
Bibliographic description: Kutran V. (2012) Osnovni napriamy analizu zbutovoi diialnosti pidpryiemstva [The major analysis directions of marketing activity of enterprise]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Конференція/захід: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 18-кві-2012
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
УДК: 338
658
Теми: збут
збутова діяльність
аналіз збутової діяльності
marketing activity
analyses of marketing activity
Діапазон сторінок: 31-32
Початкова сторінка: 31
Кінцева сторінка: 32
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено суть збутової діяльності підприємства в сучасних умовах розвитку ринку. Визначено мету та напрями аналізу збутової діяльності підприємства, який є необхідною умовою ефективного управління підприємством
The sens of enterprises marketing activity in market economy is exposed in the article. The purpose and directions of marketing activity analyses are shown
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8297
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.