Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8047

Tytuł: Чинники маркетингу консалтингових послуг
Authors: Спільник, І. В.
Akcesoria: Тернопільський національний економічний університет
Cytat: Спільник І. В. Чинники маркетингу консалтингових послуг / І. В. Спільник // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 84-86.
Bibliographic description: Spilnyk I. V. (2015) Chinniki marketinhu konsaltinhovikh posluh. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 84-86 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Journal/kolekcja: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Data wydania: 8-paź-2015
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Zakres stron: 84-86
Główna strona: 84
Strona końcowa: 86
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8047
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi