Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8047

Titre: Чинники маркетингу консалтингових послуг
Auteur(s): Спільник, І. В.
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Спільник І. В. Чинники маркетингу консалтингових послуг / І. В. Спільник // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 84-86.
Bibliographic description (International): Spilnyk I. V. (2015) Chinniki marketinhu konsaltinhovikh posluh. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 84-86 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Date de publication: 8-oct-2015
Date of entry: 28-jan-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Page range: 84-86
Start page: 84
End page: 86
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8047
Content type: Article
Collection(s) :Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.