Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8028

Title: Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей
Authors: Артеменко, Л. П.
Affiliation: Національний технічний університет України «КПІ»
Bibliographic description (Ukraine): Артеменко Л. П. Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей / Л. П. Артеменко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 6-8.
Bibliographic description (International): Artemenko L. P. (2015) Spozhyvcha tsinnist innovatsii suchasnykh biznes-modelei. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 6-8 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Issue Date: 8-okt-2015
Date of entry: 28-jan-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Page range: 6-8
Start page: 6
End page: 8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8028
URL for reference material: http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1666
http://strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1661
References (Ukraine): 1. Друкер, Питер, Ф. Задачи менеджмента в XXI веке.: Пер. с англ.: М.: Издательский дом «Вильямс», 2004. - 272 с.
2. Зозулёв А.В. Поведение потребителей [Текст]: учебное пособие. - К.: Знання, 2004. - 3б4 с. -2 000 пр. -ISBN 9бб-8148-31-2. С. -18.
3. Базь М.О., Зозульов О.В. Модель споживчої оцінки конкурентоспроможності інноваційного продукту // Економічні науки, серія «Облік і фінанси». Збірник наукових праць. - Випуск 8 (29), Частина 3. - Луцьк. - 2011.
4. Kim Chan and Rene Mauborgne. Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. - Harvard Business School Press. PRESS BOSTON, MASSACHUSETTS. - 2005. - 252 p.
5. Наталія І. Чухрай, Лідія С. Лісовська Формування споживчої корисності інновації актуальні проблеми економіки. - №11(149). - 2013. - С. 27 - 34.
6. Шульгіна Л.М., Мельничук В.М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 74 - 79.
7. Гуменный Д. Шеринговая экономика — новая модель потребления // Стратегии. - № 04. - 2014 http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1666
8. Піль П. Пять трендов, делающих бизнес-модель актуальной // Стратегии. - № 04. - 2014. http://strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1661
References (International): 1. Druker, Piter, F. Zadachi menedzhmenta v XXI veke., transl. from English: M., Izdatelskii dom "Viliams", 2004, 272 p.
2. Zozulev A.V. Povedenie potrebitelei [Text]: uchebnoe posobie, K., Znannia, 2004, 3b4 p. -2 000 pr. -ISBN 9bb-8148-31-2. S. -18.
3. Baz M.O., Zozulov O.V. Model spozhyvchoi otsinky konkurentospromozhnosti innovatsiinoho produktu, Ekonomichni nauky, seriia "Oblik i finansy". Zbirnyk naukovykh prats, Issue 8 (29), Part 3, Lutsk, 2011.
4. Kim Chan and Rene Mauborgne. Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant, Harvard Business School Press. PRESS BOSTON, MASSACHUSETTS, 2005, 252 p.
5. Nataliia I. Chukhrai, Lidiia S. Lisovska Formuvannia spozhyvchoi korysnosti innovatsii aktualni problemy ekonomiky, No 11(149), 2013, P. 27 - 34.
6. Shulhina L.M., Melnychuk V.M. Evoliutsiia naukovykh pohliadiv shchodo poniattia "spozhyvcha tsinnist tovaru", Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 74 - 79.
7. Humennyi D. Sherinhovaia ekonomika - novaia model potrebleniia, Stratehii, No 04, 2014 http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1666
8. Pil P. Piat trendov, delaiushchykh byznes-model aktualnoi, Stratehyy, No 04, 2014. http://strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1661
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!