Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635

Tytuł: Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy
Inne tytuły: Створення вина логотипом Республіки Молдова в умовах експортно-орієнтованої економіки
Authors: Генова, Світлана
Genova, Svetlana
Affiliation: Komrat State University of Moldova
Bibliographic description (Ukraine): Genova S. Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy / Svetlana Genova // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 109-110.
Bibliographic description (International): Genova S. (2015) Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 109-110 [in English].
Część publikacji: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Journal/kolekcja: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Data wydania: 27-mar-2015
Date of entry: 27-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 27 березня 2015 року
27 March 2015
UDC: 338.65
Zakres stron: 109-110
Główna strona: 109
Strona końcowa: 110
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
Związane URL literatura: http://www.bnm.org/md/bnm_balance
Wykaz piśmiennictwa: 1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Менеджмент качества винодельческой продукции. Монография, Комрат, Комратский Государственный Университет (Издательство „Safin-Grup”), 2013, 160 с.
2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries // Revista Economica, ASEM, Cishinau, № 4 (90), 2014, P.20-28
3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014
References: 1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Menedzhment kachestva vinodelcheskoi produktsii. Monohrafiia, Komrat, Komratskii Hosudarstvennyi Universitet (Izdatelstvo "Safin-Grup"), 2013, 160 p.
2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries, Revista Economica, ASEM, Cishinau, No 4 (90), 2014, P.20-28
3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi