Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635

Títol: Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy
Altres títols: Створення вина логотипом Республіки Молдова в умовах експортно-орієнтованої економіки
Autor: Генова, Світлана
Genova, Svetlana
Affiliation: Komrat State University of Moldova
Bibliographic description (Ukraine): Genova S. Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy / Svetlana Genova // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 109-110.
Bibliographic description (International): Genova S. (2015) Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 109-110 [in English].
Is part of: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Conference/Event: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Journal/Collection: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Data de publicació: 27-de -2015
Date of entry: 27-de -2016
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 27 березня 2015 року
27 March 2015
UDC: 338.65
Page range: 109-110
Start page: 109
End page: 110
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
URL for reference material: http://www.bnm.org/md/bnm_balance
References (Ukraine): 1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Менеджмент качества винодельческой продукции. Монография, Комрат, Комратский Государственный Университет (Издательство „Safin-Grup”), 2013, 160 с.
2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries // Revista Economica, ASEM, Cishinau, № 4 (90), 2014, P.20-28
3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014
References (International): 1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Menedzhment kachestva vinodelcheskoi produktsii. Monohrafiia, Komrat, Komratskii Hosudarstvennyi Universitet (Izdatelstvo "Safin-Grup"), 2013, 160 p.
2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries, Revista Economica, ASEM, Cishinau, No 4 (90), 2014, P.20-28
3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.