Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorГенова, Світланаuk
dc.contributor.authorGenova, Svetlanauk
dc.coverage.temporal27 березня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal27 March 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-27T12:45:30Z-
dc.date.available2016-01-27T12:45:30Z-
dc.date.created2015-03-27uk
dc.date.issued2015-03-27uk
dc.identifier.citationGenova S. Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy / Svetlana Genova // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 109-110.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7635-
dc.format.extent109-110uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“uk
dc.relation.urihttp://www.bnm.org/md/bnm_balanceuk
dc.titleCreation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economyuk
dc.title.alternativeСтворення вина логотипом Республіки Молдова в умовах експортно-орієнтованої економікиuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.65uk
dc.relation.references1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Менеджмент качества винодельческой продукции. Монография, Комрат, Комратский Государственный Университет (Издательство „Safin-Grup”), 2013, 160 с.uk
dc.relation.references2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries // Revista Economica, ASEM, Cishinau, № 4 (90), 2014, P.20-28uk
dc.relation.references3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014uk
dc.relation.referencesen1. Gaina B., Aricova Z., Rotaru A., Tarasov A., Menedzhment kachestva vinodelcheskoi produktsii. Monohrafiia, Komrat, Komratskii Hosudarstvennyi Universitet (Izdatelstvo "Safin-Grup"), 2013, 160 p.uk
dc.relation.referencesen2. Ghenova Sv., Aricova Z., Marketing Aspect of the Product Policy Content of Wineries, Revista Economica, ASEM, Cishinau, No 4 (90), 2014, P.20-28uk
dc.relation.referencesen3. http://www.bnm.org/md/bnm_balance - BalanŃa de plăŃi a Republicii Moldova 2014uk
dc.identifier.citationenGenova S. (2015) Creation of wine products` logotype of the Republic of Moldova in the conditions of export-oriented economy. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 109-110 [in English].uk
dc.contributor.affiliationKomrat State University of Moldovauk
dc.citation.journalTitleМатеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“uk
dc.citation.spage109uk
dc.citation.epage110uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“uk
È visualizzato nelle collezioni:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.