Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Resultats 1-31 de 31.
  • anterior
  • 1
  • següent
Hits d'ítem:
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Book8-d’o-201526-de -2016Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“-
Article8-d’o-201528-de -2016Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльностіДрачук, Ю. З.; Дульцева, І. І.
Article8-d’o-201528-de -2016Оцінювання результативності бізнес-процесівЗагородка, О. М.
Article8-d’o-201528-de -2016Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачівКраузе, Ольга Ігорівна
Article8-d’o-201528-de -2016Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладівСеменюк, Світлана Богданівна
Article8-d’o-201528-de -2016Чинники маркетингу консалтингових послугСпільник, І. В.
Article8-d’o-201528-de -2016Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставокФалович, Володимир Андрійович
Article8-d’o-201528-de -2016Сенсорний маркетинг на службі маркетологаШпилик, Світлана Василівна
Article8-d’o-201528-de -2016Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович
Article8-d’o-201528-de -2016Детермінанти функціонування і розвитку ланцюгів поставок товарів повсякденного попитуЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article8-d’o-201528-de -2016Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємстваШульгіна, Людмила Михайлівна; Клісінський, Я.; Суслова, Т. О.
Article8-d’o-201528-de -2016Особливості використання логістичного інструментарію в організації планування та управління підприємством в постконфліктних умовахШерстюк, Роман Петрович; Владимир, Ольга Михайлівна
Article8-d’o-201528-de -2016Передмова-
Article8-d’o-201528-de -2016Зміст-
Article8-d’o-201528-de -2016Видавничі сторінки-
Article8-d’o-201528-de -2016Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
Article8-d’o-201528-de -2016Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделейАртеменко, Л. П.
Article8-d’o-201528-de -2016Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. ТернополяДмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, О. М.
Article8-d’o-201528-de -2016Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Article8-d’o-201528-de -2016Івестиційна привабливість УкраїниГолда, Надія Михайлівна
Article8-d’o-201528-de -2016Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємстваОксентюк, Богдана Андріївна
Article8-d’o-201528-de -2016Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна
Article8-d’o-201528-de -2016Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємствРожко, Н. Я.
Article8-d’o-201528-de -2016Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМісько, Г. А.
Article8-d’o-201528-de -2016Територіальний маркетингМіщук, Оксана Іванівна
Article8-d’o-201528-de -2016Значення маркетингових комунікацій для підприємстваОбуд, О. П.
Article8-d’o-201528-de -2016Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингуКузнецова, І. 0.; Кузнецов, В. О.
Article8-d’o-201528-de -2016Оцінювання фінансової безпеки бізнес-агентаКулик, Роман Романович; Новак, Ю. Р.
Article8-d’o-201528-de -2016Формування стійкої конкурентної позиції підприємстваЛозовий, К. К.; Кузнецова, І. О.
Article8-d’o-201528-de -2016Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послугиСерединська, Віра Миколаївна
Article8-d’o-201528-de -2016Редакційні сторінки-
Resultats 1-31 de 31.
  • anterior
  • 1
  • següent