Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522

Tytuł: Маркетинг передвиборчих кампаній
Inne tytuły: Marketing of electioneerings
Authors: Зяйлик, М.
Zyaylik, M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Зяйлик М. Маркетинг передвиборчих кампаній / М. Зяйлик // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Zyaylik M. (2014) Marketynh peredvyborchykh kampanii [Marketing of electioneerings]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 239 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 29-paź-2014
Date of entry: 22-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 339.138
Zakres stron: 239
Główna strona: 239
Strona końcowa: 239
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522
Wykaz piśmiennictwa: 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.:Лібра, 1996.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ.. – М.:Прогресс, 1990.
References: 1. Harkavenko S.S. Marketynh, K.:Libra, 1996.
2. Kotler F. Osnovy marketinha: Per.s anhl., M.:Prohress, 1990.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi