Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522

Título: Маркетинг передвиборчих кампаній
Outros títulos: Marketing of electioneerings
Authors: Зяйлик, М.
Zyaylik, M.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Зяйлик М. Маркетинг передвиборчих кампаній / М. Зяйлик // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Zyaylik M. (2014) Marketynh peredvyborchykh kampanii [Marketing of electioneerings]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 239 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data de edición: 29-Oct-2014
Date of entry: 22-Jan-2016
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
UDC: 339.138
Page range: 239
Start page: 239
End page: 239
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522
References (Ukraine): 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.:Лібра, 1996.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ.. – М.:Прогресс, 1990.
References (International): 1. Harkavenko S.S. Marketynh, K.:Libra, 1996.
2. Kotler F. Osnovy marketinha: Per.s anhl., M.:Prohress, 1990.
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsXVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados