Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522

Назва: Маркетинг передвиборчих кампаній
Інші назви: Marketing of electioneerings
Автори: Зяйлик, М.
Zyaylik, M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Зяйлик М. Маркетинг передвиборчих кампаній / М. Зяйлик // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 239. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Zyaylik M. (2014) Marketynh peredvyborchykh kampanii [Marketing of electioneerings]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 239 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅧ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 29-жов-2014
Дата внесення: 22-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
УДК: 339.138
Діапазон сторінок: 239
Початкова сторінка: 239
Кінцева сторінка: 239
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7522
Перелік літератури: 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.:Лібра, 1996.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ.. – М.:Прогресс, 1990.
References: 1. Harkavenko S.S. Marketynh, K.:Libra, 1996.
2. Kotler F. Osnovy marketinha: Per.s anhl., M.:Prohress, 1990.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:XVIII наукова конференція ТНТУ ім. І. Пулюя, (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.