Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Заглавие: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Автори: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 17-Яну-2011
Издател: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Ключови Думи: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Резюме: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 2

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
GEB_2010_v27_No2-L_Yuzvak-Important_aspects_of_the_mechanism_of__72.djvu142,41 kBDjVuИзглед/Отваряне
GEB_2010_v27_No2-L_Yuzvak-Important_aspects_of_the_mechanism_of__72.pdf197,18 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.