Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила-
dc.date.accessioned2011-01-17T11:14:05Z-
dc.date.available2011-01-17T11:14:05Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛ.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725-
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.uk
dc.description.abstractThis article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectкомунікаційна діяльністьuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectкомплекс просуванняuk
dc.titleВажливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективиuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13uk
dc.subject.udc338uk
Ebben a gyűjteményben:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!