霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7042

Title: Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом
Other Titles: Use marketing to improve the state tourism develompment policy
Authors: Іванов, А. М.
Саламатіна, Світлана Єгорівна
Ivanov, A. M.
Salamatina, S. Y.
Affiliation: Одеська національна академія харчових технологій, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Іванов А. М. Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом / Іванов А. М., Саламатіна С. Є. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 112-114. — (Секція: інституційні основи управління регіональним розвитком туризму та рекреації).
Bibliographic description (International): Ivanov A. M., Salamatina S. Y. (2015) Vykorystannia marketynhu dlia vdoskonalennia derzhavnoi polityky rozvytku turyzmom [Use marketing to improve the state tourism develompment policy]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 112-114 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
Issue Date: 15-十月-2015
Date of entry: 31-十二月-2015
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
UDC: 338.486
Page range: 112-114
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7042
ISBN: 978-617-7331-09-3
References (Ukraine): 1. Организация туризма: Учебное пособие / А.П. Дурович, Н.И. Кабушкин, Т.М. Сергеева и др. - Минск: Новое знание, 2008. - 630 с.
2. Текели Х. Глобальные тенденции, их влияние на развитие менеджмента и маркетинга туризма / Х. Текели, Э. Таркан // Материалы I Генеральной ассамблеи BSTEN и междун. научно-практической конференции «Туризм на пороге третьего тысячелетия». - СочиЯлта, 2000. – 214 с.
3. Управление индустрией туризма: учебное пособие. - 2-е изд. / АД. Чудновский, М.А Жукова, B.C. Сенин. - М.: КНОРУС, 2005. - 448 с.
4. Ярмолка В. Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії / В.Ярмолка // Актуальні проблеми економіки.- 2009. - № 8. - С. 156-161.
5. Окландер М.О. государственном маркетинговом регулировании / М.О. Окландер / Экономика Украины. - 2003. - №4. - С. 80-81.
6. Косменюк О.В. Основні тенденції та нові напрями розвитку туризму при включенні України в глобальний ринок туристичних послуг / О.В. Косменюк // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.273-275.
7. Ткаченко Т.І. Індикатори розвитку туризму: методичні та практичні аспекти / Т.І. Ткаченко // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. – К.: КУТЕП, 2005. – С.491-496.
8. Цибух В.І. Туристичне законодавство - основа ефективної туристичної політики / В.І. Цибух // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.15-29.
References (International): 1. Orhanizatsiia turizma: Uchebnoe posobie, A.P. Durovich, N.I. Kabushkin, T.M. Serheeva and other - Minsk: Novoe znanie, 2008, 630 p.
2. Tekeli Kh. Hlobalnye tendentsii, ikh vliianie na razvitie menedzhmenta i marketinha turizma, Kh. Tekeli, E. Tarkan, Materialy I Heneralnoi assamblei BSTEN i mezhdun. nauchno-prakticheskoi konferentsii "Turizm na porohe treteho tysiacheletiia", SochiIalta, 2000, 214 p.
3. Upravlenie industriei turizma: uchebnoe posobie, 2-e izd., AD. Chudnovskii, M.A Zhukova, B.C. Senin, M., KNORUS, 2005, 448 p.
4. Yarmolka V. Orhanizatsiini struktury upravlinnia marketynhom na poserednytskykh pidpryiemstvakh turystychnoi industrii, V.Yarmolka, Aktualni problemy ekonomiky, 2009, No 8, P. 156-161.
5. Oklander M.O. hosudarstvennom marketinhovom rehulirovanii, M.O. Oklander, Ekonomika Ukrainy, 2003, No 4, P. 80-81.
6. Kosmeniuk O.V. Osnovni tendentsii ta novi napriamy rozvytku turyzmu pry vkliuchenni Ukrainy v hlobalnyi rynok turystychnykh posluh, O.V. Kosmeniuk, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.273-275.
7. Tkachenko T.I. Indykatory rozvytku turyzmu: metodychni ta praktychni aspekty, T.I. Tkachenko, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.491-496.
8. Tsybukh V.I. Turystychne zakonodavstvo - osnova efektyvnoi turystychnoi polityky, V.I. Tsybukh, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.15-29.
Content type: Article
�蝷箔����:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.