Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7042

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, А. М.uk
dc.contributor.authorСаламатіна, Світлана Єгорівнаuk
dc.contributor.authorIvanov, A. M.uk
dc.contributor.authorSalamatina, S. Y.uk
dc.coverage.temporal15-17 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal15-17 october 2015uk
dc.date.accessioned2015-12-31T00:37:05Z-
dc.date.available2015-12-31T00:37:05Z-
dc.date.created2015-10-15uk
dc.date.issued2015-10-15uk
dc.identifier.citationІванов А. М. Використання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмом / Іванов А. М., Саламатіна С. Є. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 112-114. — (Секція: інституційні основи управління регіональним розвитком туризму та рекреації).uk
dc.identifier.isbn978-617-7331-09-3uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7042-
dc.format.extent112-114uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"uk
dc.titleВикористання маркетингу для вдосконалення державної політики розвитку туризмомuk
dc.title.alternativeUse marketing to improve the state tourism develompment policyuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.486uk
dc.relation.references1. Организация туризма: Учебное пособие / А.П. Дурович, Н.И. Кабушкин, Т.М. Сергеева и др. - Минск: Новое знание, 2008. - 630 с.uk
dc.relation.references2. Текели Х. Глобальные тенденции, их влияние на развитие менеджмента и маркетинга туризма / Х. Текели, Э. Таркан // Материалы I Генеральной ассамблеи BSTEN и междун. научно-практической конференции «Туризм на пороге третьего тысячелетия». - СочиЯлта, 2000. – 214 с.uk
dc.relation.references3. Управление индустрией туризма: учебное пособие. - 2-е изд. / АД. Чудновский, М.А Жукова, B.C. Сенин. - М.: КНОРУС, 2005. - 448 с.uk
dc.relation.references4. Ярмолка В. Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії / В.Ярмолка // Актуальні проблеми економіки.- 2009. - № 8. - С. 156-161.uk
dc.relation.references5. Окландер М.О. государственном маркетинговом регулировании / М.О. Окландер / Экономика Украины. - 2003. - №4. - С. 80-81.uk
dc.relation.references6. Косменюк О.В. Основні тенденції та нові напрями розвитку туризму при включенні України в глобальний ринок туристичних послуг / О.В. Косменюк // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.273-275.uk
dc.relation.references7. Ткаченко Т.І. Індикатори розвитку туризму: методичні та практичні аспекти / Т.І. Ткаченко // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. – К.: КУТЕП, 2005. – С.491-496.uk
dc.relation.references8. Цибух В.І. Туристичне законодавство - основа ефективної туристичної політики / В.І. Цибух // Культура і освіта фахівців туристичної сфери: сучасні тенденції та прогнози. - К.: КУТЕП, 2005. - С.15-29.uk
dc.relation.referencesen1. Orhanizatsiia turizma: Uchebnoe posobie, A.P. Durovich, N.I. Kabushkin, T.M. Serheeva and other - Minsk: Novoe znanie, 2008, 630 p.uk
dc.relation.referencesen2. Tekeli Kh. Hlobalnye tendentsii, ikh vliianie na razvitie menedzhmenta i marketinha turizma, Kh. Tekeli, E. Tarkan, Materialy I Heneralnoi assamblei BSTEN i mezhdun. nauchno-prakticheskoi konferentsii "Turizm na porohe treteho tysiacheletiia", SochiIalta, 2000, 214 p.uk
dc.relation.referencesen3. Upravlenie industriei turizma: uchebnoe posobie, 2-e izd., AD. Chudnovskii, M.A Zhukova, B.C. Senin, M., KNORUS, 2005, 448 p.uk
dc.relation.referencesen4. Yarmolka V. Orhanizatsiini struktury upravlinnia marketynhom na poserednytskykh pidpryiemstvakh turystychnoi industrii, V.Yarmolka, Aktualni problemy ekonomiky, 2009, No 8, P. 156-161.uk
dc.relation.referencesen5. Oklander M.O. hosudarstvennom marketinhovom rehulirovanii, M.O. Oklander, Ekonomika Ukrainy, 2003, No 4, P. 80-81.uk
dc.relation.referencesen6. Kosmeniuk O.V. Osnovni tendentsii ta novi napriamy rozvytku turyzmu pry vkliuchenni Ukrainy v hlobalnyi rynok turystychnykh posluh, O.V. Kosmeniuk, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.273-275.uk
dc.relation.referencesen7. Tkachenko T.I. Indykatory rozvytku turyzmu: metodychni ta praktychni aspekty, T.I. Tkachenko, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.491-496.uk
dc.relation.referencesen8. Tsybukh V.I. Turystychne zakonodavstvo - osnova efektyvnoi turystychnoi polityky, V.I. Tsybukh, Kultura i osvita fakhivtsiv turystychnoi sfery: suchasni tendentsii ta prohnozy, K., KUTEP, 2005, P.15-29.uk
dc.identifier.citationenIvanov A. M., Salamatina S. Y. (2015) Vykorystannia marketynhu dlia vdoskonalennia derzhavnoi polityky rozvytku turyzmom [Use marketing to improve the state tourism develompment policy]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 112-114 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationОдеська національна академія харчових технологій, Українаuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.