Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6865

Tytuł: Аналіз рекламної діяльності підприємства
Authors: Полєха, Вікторія
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Полєха В. Аналіз рекламної діяльності підприємства / Полєха Вікторія // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору», 6 травня 2015 р. — Т. : Крок, 2015 — С. 93-94. — (Секція 2. Формування ефективних моделей управління економічними системами мікрорівня).
Bibliographic description: Poliekha V. (2015) Analiz reklamnoi diialnosti pidpryiemstva. Materials of Ukrainian scientific conference with international participation "Prospects of development of economic systems in the environment globally oriented transformation space" (Tern., May 6, 2015), pp. 93-94 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору»
Materials of Ukrainian scientific conference with international participation "Prospects of development of economic systems in the environment globally oriented transformation space"
Data wydania: 16-kwi-2015
Date of entry: 29-gru-2015
Wydawca: Крок
Krok
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 6 травня 2015 р.
May 6, 2015
Zakres stron: 93-94
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6865
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Перспективи розвитку екон. систем у серед. глобально орієнтованого трансф. простору“ (2015)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi