Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6865

Títol: Аналіз рекламної діяльності підприємства
Autor: Полєха, Вікторія
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Полєха В. Аналіз рекламної діяльності підприємства / Полєха Вікторія // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору», 6 травня 2015 р. — Т. : Крок, 2015 — С. 93-94. — (Секція 2. Формування ефективних моделей управління економічними системами мікрорівня).
Bibliographic description (International): Poliekha V. (2015) Analiz reklamnoi diialnosti pidpryiemstva. Materials of Ukrainian scientific conference with international participation "Prospects of development of economic systems in the environment globally oriented transformation space" (Tern., May 6, 2015), pp. 93-94 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору»
Materials of Ukrainian scientific conference with international participation "Prospects of development of economic systems in the environment globally oriented transformation space"
Data de publicació: 16-d’a-2015
Date of entry: 29-de -2015
Editorial: Крок
Krok
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 6 травня 2015 р.
May 6, 2015
Page range: 93-94
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6865
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Конференція „Перспективи розвитку екон. систем у серед. глобально орієнтованого трансф. простору“ (2015)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.