Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6865

Title: Аналіз рекламної діяльності підприємства
Authors: Полєха, Вікторія
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Полєха В. Аналіз рекламної діяльності підприємства / Полєха Вікторія // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору», 6 травня 2015 р. — Т. : Крок, 2015 — С. 93-94. — (Секція 2. Формування ефективних моделей управління економічними системами мікрорівня).
Bibliographic description (International): Poliekha V. (2015) Analiz reklamnoi diialnosti pidpryiemstva. Materials of Ukrainian scientific conference with international participation "Prospects of development of economic systems in the environment globally oriented transformation space" (Tern., May 6, 2015), pp. 93-94 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі «Перспективи розвитку економічних систем у середовищі глобально орієнтованого трансформаційного простору»
Materials of Ukrainian scientific conference with international participation "Prospects of development of economic systems in the environment globally oriented transformation space"
Issue Date: 16-Apr-2015
Date of entry: 29-Des-2015
Publisher: Крок
Krok
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 6 травня 2015 р.
May 6, 2015
Page range: 93-94
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6865
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
Content type: Article
Appears in Collections:Конференція „Перспективи розвитку екон. систем у серед. глобально орієнтованого трансф. простору“ (2015)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.