Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6560
Назва: Інноваційні підходи стимулювання персоналу як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Тер-Пінгвін"
Інші назви: Innovative approaches to incent employees as a way of improving competitiveness in the example of First Division-restaurant "Tropik"
Автори: Брилінська, Олена Ігорівна
Brylinska, Olena Ihorivna
Бібліографічний опис: Брилінська О. І. Інноваційні підходи стимулювання персоналу як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Тер-Пінгвін": дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності“/ О. І. Брилінська; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ,2015 РІК. — 148 с.
Bibliographic description: Brylinska O. Innovative approaches to incent employees as a way of improving competitiveness in the example of LLC "Ter-penguin" / O. Brylinska // - Manuscript.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 22-гру-2015
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 649.9:658.589:647.25
Теми: Конкурентоспроможність
Персонал
Ключові показники ефективності
Корпоративне навчання персоналу
Оцінка послуг
Крива досвіду
Короткий огляд (реферат): В поданій магісерській роботі розглянуто вплив персоналу на конкурентоспроможність підприємства. Роботу виконано на базі підприємства ТОВ «Тер-пінгвін», ресторан «Тропік». Досліджено системи мотивації та залучення персоналу, їхній вплив на продуктивність праці та підвищення рівня сервісу. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід щодо досліджуваного питання. На основі отриманих даних по об’єкту дослідження, запропоновано три альтернативні варіанти щодо підвищення рівня мотивації. Особливу увагу приділено системі ключових показників ефективності, як інноваційному методу мотивації персоналу. Досліджено ефект від впровадження даного методу на ступінь досягнення стратегічних цілей ресторану. Вивчено ефект кривої досвіду на продуктивність підприємства та шляхи її оптимізації. Проведено порівняння річних витрат адміністрації на набір нових працівників із витратами на впровадження програми корпоративного навчання. Перевірено запропоновані варіанти на економічну ефективність.
In the submitted work the impact of employee on firm`s competitiveness has been explored. The research is based on the LLC "Ter-penguin", namely restaurant "Tropic". Studies of motivation and employee`s engagement, its impact on productivity and quality of service. Analysis of national and foreign experience on given topic. Based on the object of study three alternatives have been proposed to enhance motivation. Particular attention is paid to the system of key performance indicators as innovative method of motivation. The effects of the implementation of this method on achievement of the strategic goals of the company. The effect of the experience curve on the company and the ways of its optimization have been explored in the work. A comparison of annual spending on recruitment process to the cost of implementing the corporate training program has been completed. proposed options were tested for economic efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6560
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація.pdfАнотація136,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Анотація.docxАнотація27,99 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора