Suche


Aktuelle Facetten:
Neue Suche starten
Facetten hinzufügen:

Wenden Sie Filter/Facetten an, um Ihre Suche zu verfeinern.


Treffer 1-20 von 20 (Suchzeit: 0.019 Sekunden).
  • Zurück
  • 1
  • Weiter
Treffer Dokumente:
DokumenttypErscheinungsdatumDate of entryTitelAutor(en)
Article31-Mai-201916-Jul-2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy
Article31-Okt-201619-Feb-2018Поведение потребителей в условиях цифровой экономики и особенности формирования компаниями программ партнерских отношений (CRM)Литовченко, Ирина
ArticleDez-20122-Dez-2012Шляхи підвищення ефективності управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудуванняАндрушків, Богдан Миколайович; Нянько, Віталій Миколайович; Чайківський, Іван Адамович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Чайкивский, Иван Адамович; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Nyanko, Vitaliy Mykolayovych; Chaikivskyi, Ivan Adamovych
ArticleNov-201325-Nov-2013Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська, Наталія Василівна; Струпинская, Наталья Василиевна; Strupynska, Nataliia Vasylivna
ArticleNov-201325-Nov-2013Вплив трансферу технологій на інноваційні процеси: український та зарубіжний досвідНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Вовк, Юрій Ярославович; Нагорняк, Галина Степановна; Нагорняк, Ирина Степановна; Вовк, Юрий Ярославович; Nahornyak, Halyna Stepanivna; Nahornyak, Iryna Stepanivna; Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Article31-Mai-201811-Jun-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Article31-Mai-201811-Jun-2018Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємствРатинський, Вадим
ArticleMai-201210-Jun-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
ArticleJul-202019-Feb-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article10-Nov-20112-Dez-2011Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьБорисова, Тетяна Михайлівна; Борисова, Татьяна Михайловна; Borisova, Tetyana Myhaylivna; Бриндзя, Зіновій Федорович; Брындзя, Зиновий Федорович; Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
ArticleNov-20123-Dez-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
ArticleDez-20126-Dez-2012Особливості формування кадрової політики підприємства з використанням аутсорсингуОзерчук, Наталя Миколаївна; Озерчук, Наталья Николаевна; Ozerchuk, Natalia Mykolayivna; Сороківська, Олена Анатоліївна; Сорокивская, Елена Анатольевна; Sorokivska, Оlenа Anatoliyivna
ArticleNov-201325-Nov-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-Mai-20115-Jul-2011Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-Nov-201416-Mär-2015Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компанійЛитовченко, Ірина Львівна; Литовченко, Ирина Львовна; Litovchenko, Iryna Lvivna; Рулінська, Ольга Володимирівна; Рулинская, Ольга Владимировна; Rulinska, Olga Volidymyrivna
Article30-Mai-201528-Mai-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article10-Nov-20113-Dez-2011Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуКолесніков, Андрій Павлович; Колесников, Андрей Павлович; Kolesnikov, Andriy Pavlovych; Шульгат, Ніна; Шульгат, Нина; Shulhat, Nina
ArticleNov-202123-Sep-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
ArticleDez-202222-Dez-2022Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в УкраїніПольова, Леся; Гуменюк, Галина; Ткачівська, Інна; Гуменюк, Андрій; Polova, Lesya; Humeniuk, Halyna; Tkachivska, Inna; Humenyuk, Andriy
ArticleDez-202329-Dez-2023Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізаціїПанченко, Марія; Ільченко, Ганна; Panchenko, Mariia; Ilchenko, Hanna
Treffer 1-20 von 20 (Suchzeit: 0.019 Sekunden).
  • Zurück
  • 1
  • Weiter