Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1283

Назва: Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет
Інші назви: Особенности методов продвижения информационного продукта в сети Интернет
Features of methods of advancement of information product in network the Internet
Автори: Оксентюк, Роман Андрійович
Оксентюк, Роман Андреевич
Oksentyuk, Roman Andriyovych
Бібліографічний опис: Оксентюк Р. Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Р. Оксентюк // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11orapmi.pdf.
Дата публікації: 30-тра-2011
Дата внесення: 5-лип-2011
Видавництво: ТНТУ
УДК: 339.138
Теми: контекстна реклама
банер
пошукова оптимізація
партнерська програма
спам
дорвей
невидимий текст
редирект
ТІЦ
пейдж-ранк
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості побудови всесвітньої мережі Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу. Розкрито його роль у сучасному світі підприємницької діяльності, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингу. Дані пропозиції з просування інформаційного продукту в мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1283
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11orapmi.pdf214,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11orapmi.djvu119,04 kBDjVuПереглянути/відкрити
11orapmi__COVER.png376,15 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.