Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Resultats 1-20 de 20.
  • anterior
  • 1
  • següent
Hits d'ítem:
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Articlede -201325-de -2013Вплив трансферу технологій на інноваційні процеси: український та зарубіжний досвідНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Вовк, Юрій Ярославович; Нагорняк, Галина Степановна; Нагорняк, Ирина Степановна; Вовк, Юрий Ярославович; Nahornyak, Halyna Stepanivna; Nahornyak, Iryna Stepanivna; Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Article31-de -201811-de -2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Article31-de -201811-de -2018Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємствРатинський, Вадим
Article31-d’o-201619-de -2018Поведение потребителей в условиях цифровой экономики и особенности формирования компаниями программ партнерских отношений (CRM)Литовченко, Ирина
Articlede -20122-de -2012Шляхи підвищення ефективності управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудуванняАндрушків, Богдан Миколайович; Нянько, Віталій Миколайович; Чайківський, Іван Адамович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Чайкивский, Иван Адамович; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Nyanko, Vitaliy Mykolayovych; Chaikivskyi, Ivan Adamovych
Articlede -201325-de -2013Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська, Наталія Василівна; Струпинская, Наталья Василиевна; Strupynska, Nataliia Vasylivna
Article31-de -201916-de -2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy
Articlede -20123-de -2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-de -201528-de -2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article10-de -20113-de -2011Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуКолесніков, Андрій Павлович; Колесников, Андрей Павлович; Kolesnikov, Andriy Pavlovych; Шульгат, Ніна; Шульгат, Нина; Shulhat, Nina
Articlede -201325-de -2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Articlede -20126-de -2012Особливості формування кадрової політики підприємства з використанням аутсорсингуОзерчук, Наталя Миколаївна; Озерчук, Наталья Николаевна; Ozerchuk, Natalia Mykolayivna; Сороківська, Олена Анатоліївна; Сорокивская, Елена Анатольевна; Sorokivska, Оlenа Anatoliyivna
Articlede -201210-de -2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article30-de -20115-de -2011Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article10-de -20112-de -2011Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьБорисова, Тетяна Михайлівна; Борисова, Татьяна Михайловна; Borisova, Tetyana Myhaylivna; Бриндзя, Зіновій Федорович; Брындзя, Зиновий Федорович; Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Article30-de -201416-de -2015Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компанійЛитовченко, Ірина Львівна; Литовченко, Ирина Львовна; Litovchenko, Iryna Lvivna; Рулінська, Ольга Володимирівна; Рулинская, Ольга Владимировна; Rulinska, Olga Volidymyrivna
Articlede -202019-de -2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Articlede -202329-de -2023Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізаціїПанченко, Марія; Ільченко, Ганна; Panchenko, Mariia; Ilchenko, Hanna
Articlede -202222-de -2022Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту в УкраїніПольова, Леся; Гуменюк, Галина; Ткачівська, Інна; Гуменюк, Андрій; Polova, Lesya; Humeniuk, Halyna; Tkachivska, Inna; Humenyuk, Andriy
Articlede -202123-de -2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Resultats 1-20 de 20.
  • anterior
  • 1
  • següent