Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/616
Tytuł: Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Cytat: О.Бурліцька. Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів / О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 104-108. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Data wydania: 2010
Date of entry: 12-lis-2010
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 338.439
Słowa kluczowe: мерчандайзинг
дитячий маркетинг
викладка товару
планування магазину
торговельне
Abstract: Розкрито особливість мерчандайзингу дитячих товарів. Стверджується, що правильна стратегія просування й позиціювання дозволить збільшити продажі товарів багатьох сегментів ринку, якщо враховувати думку дитини як повноправного члена родини.
The peculiarity of the children’s merchandising is exposed. Confirm that correct strategy of the pushing and position are increasing the sale of the goods many segments of the market, if you take into consideration the children’s thought.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/616
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi