Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/616
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:25:05Z-
dc.date.available2010-11-12T11:25:05Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationО.Бурліцька. Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів / О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 104-108. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/616-
dc.description.abstractРозкрито особливість мерчандайзингу дитячих товарів. Стверджується, що правильна стратегія просування й позиціювання дозволить збільшити продажі товарів багатьох сегментів ринку, якщо враховувати думку дитини як повноправного члена родини.uk
dc.description.abstractThe peculiarity of the children’s merchandising is exposed. Confirm that correct strategy of the pushing and position are increasing the sale of the goods many segments of the market, if you take into consideration the children’s thought.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectдитячий маркетингuk
dc.subjectвикладка товаруuk
dc.subjectпланування магазинуuk
dc.subjectторговельнеuk
dc.titleТеоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарівuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.439uk
Ebben a gyűjteményben:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!