Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:25:05Z-
dc.date.available2010-11-12T11:25:05Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationО.Бурліцька. Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів / О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 104-108. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/616-
dc.description.abstractРозкрито особливість мерчандайзингу дитячих товарів. Стверджується, що правильна стратегія просування й позиціювання дозволить збільшити продажі товарів багатьох сегментів ринку, якщо враховувати думку дитини як повноправного члена родини.uk
dc.description.abstractThe peculiarity of the children’s merchandising is exposed. Confirm that correct strategy of the pushing and position are increasing the sale of the goods many segments of the market, if you take into consideration the children’s thought.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectдитячий маркетингuk
dc.subjectвикладка товаруuk
dc.subjectпланування магазинуuk
dc.subjectторговельнеuk
dc.titleТеоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарівuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.439uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.